torsdag 11 december 2014

Julträd


Jag har samlat vita juldekorationer i min trollkastanj. Där finns också några i grått och brunt. Lugna harmoniska färger som passar perfekt till tapeten och färgerna i matsalen.


En del av dekorationerna har jag tillverkat själv och några har jag fått och några har jag köpt.
Bollen av glasunderlägg känner ni igen från ett tidigare inlägg (klick) och den vita bollen med rött band har jag också gjort själv. En gammal julgransboll som jag har klätt med remsor av vitt tyg. Enkelt och snabbt sätt att göra om gamla fula julgransbollar som man inte längre använder.




Den här lilla julfågeln hittade jag i vår lokala inredningsaffär. Kunde inte motstå den, alldeles underbar. 
Det bästa är nog det att den inte är så värst julig så man kan bra ha den framme hela året om man vill :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar