onsdag 30 oktober 2019

Länge sedan sist!



Hälsningar från ett  vintrigt Kristinestad!
och från mig också för den delen :)

Det har gått en stund sedan jag skrivit något här. 
Har nog ingen ursäkt annat än att jag inte har kommit mig för.

Mycket hinner hända på 5 månader och jag lovar att komma med "rapport" på vad vi sysslat med under den tiden :)

Just nu har vi vinter här; vinter med minusgrader och snö, mycket snö för årstiden. Från att ha haft mörker och regn i förra veckan svängde vädret totalt när vi ändrade klockan över helgen till vintertid. 
Skönt med vitt på marken, det är mycket trevligare att gå på promenad när det inte är mörkt. Och när man kommer hem efter en halv timmes promenad är man passligt röd om kinderna och det är skönt att komma in i värmen och mysa med en varm kopp kaffe. 
Igår när det snöade fick jag riktigt julkänsla och fick lust att börja på med julpyssel! Lika bra att passa på när andan faller på så jag började sticka julpynt med en gång :) Kommer inlägg om det senare när pyntet är färdigt. 

Hoppas ni också njuter av höst/vintervädret och tar till vara de dagarna när solen skiner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar