söndag 5 maj 2019

Uppdatering II

Mera uppdateringar på vad vi sysslat med sedan jul....


Som jag tidigare skrev var vi ett varv till det stora varuhuset och vi fick med oss ett och annat :)
Nu var det nämligen dags att införskaffa skrubbarna till vår walk in closet! som jag har väntat på denna dag :)


Det blev många kvällar med ihopskruvande men trägen vinner! 
Vardagsrummet svämmade över av tomma pafförpackningar när vi var färdiga :D


Sedan blev det några dagar med flytt av kläder från alla skrymslen där de uppbevarats hittills men till slut var åtminstone mina på plats ;)


Och alla plagg skall förstås hänga på egna hängare och i färgordning! 
Bra att ha belysning rakt ovanför så att man hittar rätt färg :D


Gubben fick nästan en helt egen....

Frysboxen fick en egen plats och ovanför blev det hyllor som jag papprade med finaste pappret, tänkt att detta fanns i vår matbutik.


Garderoben är inte helt färdig men jag kunde inte vänta längre.... i sommar målar jag alla lister och paneler som ännu skall in och så skall vi tapetsera en vägg och hitta en skön heltäckande matta att ha på golvet men nu funkar mormors vardagsrumsmatta bra. Senare när vi har glasverandan klar så stänger vi dörren in till sönernas avdelning och då får vi de 2 sista garderoberna på plats.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar