söndag 18 januari 2015

Golvet klart!


Ännu en helg har kommit till sitt slut och renoveringen har gått framåt igen :)


Nu har vi golvet klart i garderoben! Ja i alla fall så färdigt som vi gör det nu. 
Nu sätter vi fokus på väggarna och taket innan den slutliga ytan sätts på plats.


För min del gick helgen igen med att skrapa lister och överstycken, men nu flyttar jag in i garderoben och börjar plocka nubb. 
Yee, något annat emellanåt är bra, började nog smaka trä att skrapa lister....
Jag återgår till det jobbet sen senare igen, för oskrapade lister och överstycken finns det hur mycket som helst av ännu. 
Nu har jag i alla matsalens lister och överstycken skrapade, skall måla det jag har skrapat nu mellan varven med nubbutdragning och så får gubben sätta dem på plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar