fredag 20 november 2015

En hjälpreda i mörkret


På vår helgresa tog vi en sväng om inne i det stora varuhuset i Raisio. 
Var på jakt efter ramar med djup så att jag kan samla alla de fina skatter vi har hittat i olika rum här i huset. 
Ramarna hittade jag och nu skall jag samla ihop tapeter och annat fint vi har hittat i pojkarnas rum.


Men det som jag är riktigt glad över att jag hittade, är denna lilla lampa. Den funkar i UBS uttaget och nu när det är skymt både på morgonen och eftermiddagen när jag jobbar hemma är denna bra att ha. Jag har nog en skrivbordslampa men det har visat sig att den har någon sladd lös någonstans för den blinkar till då och då så jag använder inte den. Den är just nu mera en fin dekoration.
USB lampan kan svängas och riktas hur man vill och lyser upp riktigt bra. Eftersom den funkar i USB-uttaget och tar ström där via, kan man ju ha den på en massa ställen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar