fredag 22 april 2016

Nytt till badrummet


 Efter jobbet i Vasa på måndag svängde jag in på den stora loppisen ute vid flygfältet. Har inte varit dit på ett tag. 
 Gick en sväng till "möbel-avdelningen" för att se om jag skulle råka hitta det perfekta skåpet jag söker :)
Inget skåp hittade jag men nog dessa lådor i papp! 
Det fanns sex storlekar och jag valde ut dessa. Tyckte om mönstret på dessa och det svart-vita passar perfekt i vårt badrum.


Problemet har varit alla nagellacksflaskor, smink, tuber och burkar som har stått på det skåp vi har i badrummet. En massa grejer som ser roddigt ut och framför allt samlar en massa damm! 
Nu fick dom flytta in i lådorna och göms bort på ett snyggt sätt :)


Tänkte jag skulle fixa till lådorna ännu med någon snygg knapp och snören men det har jag inte hunnit med ännu :) Dom är ju också fina som dom är. 
Toalettrullen fick en egen "behållare", en korg som jag virkade för några år sedan. Spegeln har en av min söner gjort i skolan :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar